almanacka


Tävlar hos http://snyggastdesign.blogg.se/2010/february/nu-ar-det.html

Jag vill inte missa 9 februari, då har jag och sambon varit tillsammans 6 månader. Jag skulle på den sidan ha en bild på sambons och mina händer som är ihopflätade. Det ska vara hans vänsterhand då han har ett utmärkande ärr på den tumen. Då ser man verkligen att dte är hans hand. Trots att vi bara har varit tillsammans 6 månader (snart) så känns det helt rätt och som om jag känt honom en evighet. Allt har gått väldigt fort och folk runtomkrin ifrågasatte det lite i början men nu börjar de istället fråga om nästa steg. förlovning osv... Ganska roligt faktiskt. De verkar lika säkra på oss två som vi är. Det är possitivt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0