Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Bodyoil.se 10% rabatt



Lovade er en recention på denna produkt.

Det är en ansiktsolja.
Mer info hittar ni HÄR

50 ml kostar 99:-


Jag tycker att ansiktsoljan är bra. Jag har använt den innan jag går och lägger mej på kvällen. Då ska man inte sminka sej eller något sådant. Den har en behaglig doft och är bra på vintertorr hud. Jag var torr runt munnen och efter att ha använt denna några dagar försvann torrheten.
Oljan är väldigt dryg och man behöver bara nån liten droppe varje gång.

På det hela tycker jag att oljan är bra. På sommaren när min hud inte brukar vara så torr blir det under natten den kommer användas, då huden arbetar med att återhämta sig. På torr hud tycker jag den är riktigt bra!

Om ni är intresserade av att köpa någon av bodyoils produkter kan ni gå in på Bodyoil.se om ni hänvisar till min sida när ni beställer så får ni även 10% rabatt.

Kommentarer
Postat av: Bolivianita

Va gärna med och tävla hos mig om Friis & Company prylar :)



http://bolivianita.blogg.se/2009/april/utkast-denna-gang.html

2009-04-13 @ 20:10:05
URL: http://bolivianita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback