goodiebag



Tävla hos Malin
Malin skriver: 

Nu har jag både ett grymt specialerbjudande och en riktigt fin tävling på gång åt er! Ni kan vinna en goodiebag med allt detta:

* Signerat ex av min bok Kändisjakten
* Hela andra säsongen av min (ena) favoritserie True Blood på dvd
* Avril Lavignes nya parfym Forbidden Rose
* Kobbs darjeeling-te
* Gliss hårinpackning
* Tri-Actiline Total Face moisturizer
* Garnier Ultra-Lift Eye Cream
* Läppglans och nagellack från LOréal
* Leave-in Cream från Aussie
* Värmeskydd från Schwarzkopf Got2b
* Hårspray från Disp
* Color Extend schampo och balsam från Redken

Om erbjudandet:

Min bok är allra billigast på nätbokhandeln Bokus, där den kostar 186 kronor, och man kan dessutom få fri frakt om man inte väljer den snabbaste leveransmetoden. Men jag har pratat med Bokus och fått dem att sänka priset ytterligare, bara för er bloggläsare och Facebookanvändare. Priset ni kan få köpa den för är 169 kronor, om ni uppger rabattkoden FAME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0