Gratisbio

Alla vet ju vad Gratisbio är och vad det innebär.
Jag blev medlem för ganska länge sedan, men har inte orkat lägga så mycket tid på det.
Tyckte det var lite kämpigt att samla ihop poäng genom tävlingar och att besöka hemsidor.

Men nu får man poäng för att ladda upp profilbild, skriva i någons gästbok osv.
Kanonbra helt enkelt!

Så självklart ska jag lösa in mina poäng mot check på något elektronikvaruhus snart. Jag vill nämligen ha en ny kompakamera!

Antar att de flesta utav er redan är medlem...men OM INTE så kan du snabbt starta ett konto och bli medlem redan idag! Klickar ni på min banner som jag har nedanför här så får ni 75poäng direkt då ni registrerat er.




Lycka till !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0