Bilbarnstol

Att köpa bilbarnstol är en enda stor djungel. Ska man ha en med bas eller en utan? Måste den vara tvättbar? Vilka märkningar betyder vad? HUr vet man om den är bra? Kan man köpa begagnad? Vad ska man tänka på i så fall? Ja, frågorna är ånga!

Babyskydd? Hur länge använder man det? Vad ska man ha sedan? Bakåtvänd barnstol? sen då? Hur lnge ska man ha barnstol bilen?
De flesta frågor får du svar på inne på http://www.annasbabyshop.se
Om du har fler frågor svarar de gärna på telefon.

Jag kikade lite som snabbast och gillar http://www.annasbabyshop.se/logico-s-hp-med-bas-p-391-c-209.aspx
kommer kolla runt mera för att se om det är nån annan jag kanske faller mer för.

De har inte bara bilbarnstolar utan de har även massa andra saker till babyn.

Gravidsmycken. En bola kula är något jag absolut kommer använda. Tycker de är så snygga. och att ljudet de avger även ska göra barnet lungt är ju bara ett STORT plus!

Kommer även införskaffa en bärsjal. Underbart att kunna ha barnet SÅ nära!
Man kan hitta mycket inne på deras sida och jag hoppas att jag kommer hitta allt jag söker när dagen kommer då jag måste förbereda mig för att få hem en liten bebis.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0