Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Ut och resa...

Jag skulle vilja ut och resa. Behöver inte va så dyrt eller märkvärdigt. Men bara komma iväg med älsklingen till ett varmt land en vecka eller nåt sånt. Nu har vi ju iofs funderingar på att åka på skid/snowboard semester istället. men ändå. Hade inte varit helt fel med lite värme nu när det börjar bli så kallt ute. Om man ska vara seriös med sitt semesterletande så finns det sidor man kan hitta billiga resor på.
Jag har alltid med mig kameran när jag är ute och reser. Brukar bli en hel del bilder och om man inte vill lägga ut en massa pengar på att framkalla dem så finns det faktiskt sidor som erbjuder gratis framkallning. perfekt!
Jag har tidigare framkallat mina bilder gratis eller iaf nästan gratis. Och kvaliten på bilderna har varit bra. Så det rekomenderar jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback