Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Spela kort

Jag jobbar på fritids och nu torsdagoch fredag har det varit studiedagar och då har vi haft öppet på fritids hela dagarna.
Det har blivit mycket kortspelande. Mest Dam. Och sedan ville de att vi skulle spela något som hette. Ukrainsk Bäver. Men det vet jag inte hur man gör. Vill man därimot lära sig spela BlackJack, eller som vi i sverge kallar det, Tjugoett. Jag har spelat någon variant av det för ganska länge sedan. Men aldrig om pengar.
Inne på sidan kan man iaf lära sig mycket om spelat, Hur det går till och även lite knep som är bra att tänka på.

Ikväll kommer Emelie hit. Hon har inte sett huset än. Vi kommer att spela lite spel. Dock tror jag inte det blir något kortspel spelat. Jag vet nämligen inte var korten finns bland alla kartonger.


Kommentarer
Postat av: linnea :]

hur äre med dig idag?:)

2011-03-13 @ 18:16:34
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/
Postat av: mathilda ♥

hej sötnos (:

sjukt fin blogg!

har du bloglovin? isf kan vi kanske följa varandra?

kram.

2011-03-13 @ 19:51:19
URL: http://mathildafredlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback