Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Har länge funderat på att köpa...

Har länge funderat på att köpa mig ett par arbetsbyxor. Skulle faktiskt behöva ett par nu när vi har huset att renovera. Men det är så svårt att hitta några bra som passar!
Men nu har jag faktiskt hittat ett par riktigt snygg!
Har ni kanske sett på Äntligen hemma att en av tjejerna har ett par rosa arbetsbyxor.
JAG VET VAR MAN KAN KÖPA DEM! :)
Arbetsbyxorna är ett par FRISTADS byxor som är infärgade i rosa.
De har inte bara arbetskläder i rosa utan även normala arbetskläder till alla möjliga arbetsgrupper.
En bra sida helt enkelt och jag ska försöka få iväg en beställning på ett par snygga rosa arbetsbyxor till mig. Då kanske renoveringsarbetet blir lite roligare också.

Kommentarer
Postat av: Torrysito

This article is good, but you should focus better on the theme. In general you did a good job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback