Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Vad man kan hitta i en soffa

Blev ingen bloggning igår. Hanns helt enkelt inte med.

Efter jobbet hann jag iaf ta mig en tupplur innan Samuel, hans syster och hans systerdöttrar kom hem från pulkabacken. Då blev det semlor (årets första semla). Snackade och fikade en stund innan de skulle vidare. Då va det bara för Samuel och mig att sätta igång!
Vi skulle köra ut en del möbler till min mamma. Soffan skulle tas av klädseln på och skruvas isär. När jag drog bort klädseln hittade jag en del saker.

Fynd?
Massa hårnålar, en liten säkerhetsnål, ett kors, en plutt till örhänge, en 50 öring (inte värd ett dugg längre) och syrrans örhänge.

När allt va inpackat i släpet och bilen så blev det en pizza beställning i Eksjö och sedan till mamma och äta innan vi packade in allt i Rebeckas rum. Hon är ju i Stavanger och jobbar så vi hinner ju packa ur allt innan hon kommer hem.


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hej söt!



Gissa vad jag har köpt!?

2011-01-29 @ 11:42:37
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback