Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Spelkväll och borttappad röst.

Igår var vi i huset och kollade. De som flyttar därifrån undrade om vi ville ha några av möblerna som de annars skulle köra till secound hand. En del kansek kan komma till användning, en del kanske hamnar som förvaring i garaget och en del kanske vi kör till secound hand senare. Vi bestämde iaf att de kunde spara kvar de mesta av de vi tittade på.

Sedan var det Hem till mamma en sväng. Vi hjälpte henne med att skotta taket. Hennes takfönster har nämligen börjat läcka in lite, så på måndag ska en snickare komma och titta på det. Då måste det va snöröjt, så det hälpte vi till med.
Middag blev det innan vi åkte till Sandra på spelkväll.

Många roliga spel blev det och i slutet av kvällen va jag så hes så jag nästan inte kunde prata.
Idag är jag mest tyst och om jag måste prata så viskar jag. Så kan de gå. Men vi hade ju iaf kul igår. :)




Kommentarer
Postat av: Emma

hej :)

vad tycker du jag ska ha?

frågestund eller hiss&diss?

skulle bli jättetacksam om du säger vad du tycker!

KRAM

2011-01-07 @ 14:46:23
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Superfin blogg! Allt bra med dig? Kram

2011-01-07 @ 15:05:28
URL: http://ellminas.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Vill bara önska dig...

EN TREVLIG HELG! ♥

2011-01-07 @ 15:07:17
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback