Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Reklam (bokfilmtips.se)

Det finns en sida på nätet där en grupp film- och litteraturintresserade skriver om allt som har med film och böcker att göra. Där kan man läsa om olika filmer och böcker, Massa info! Man kan även själv dela med sig av sina tankar och åsikter om böcker och film.

Denna sida sträcker sig över alla kategorier som finns inom bok och filmvärden. Man kan läsa om tips på vad du ska göra med böckerna du har läst och inte vill slänga, men även om fotoböcker och vad folk tycker om dem.

Kika gärna in på sidan. Är ni en film och bokälskare tror jag inte att ni kommer bli besvikna!
Och som sagt. Har du själv en recention eller liknande så är det bara att maila dem så kanske det publiceras på sidan.

In och kolla in sidan nu. Jag satt och läste 30 min första gången jag gick in på sidan. Ni kommer säkert också att "Fastna".
Sidan utveckklas hela tiden och bli bara bättre och bättre.


Kommentarer
Postat av: angelica

har en tävling på min blogg just nu där du kan vinna ett hjärtformat tandsmycke i vitguld värde 210 :- ! Du kan även vinna tandblekningspaket och en tandblekningspenna, var med! Enkla regler!

2011-02-13 @ 18:26:34
URL: http://www.mondoblog.se/angelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback