Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Ullared på lördag

Då ska jag, Nina, Christoffer, Anders och Cecilia till Ullared på lördag. Kommer jag vara det 5:e hjulet? Japp.. Men men. Så kan det gå när man planerar och sedan ändras planerna i sista sekund. Samuel skulle ju själbklart ocksp varit med, men klubbmästerskapet i cross hade bytt datum och går av stapeln en vecka tidigare istället. = På Lördag. Typiskt.
Men vi lär få kul iaf. Ska åka från Eksjö vid 05. Det innebär att jag måste åka hemmifrån vid 04.30 och att jag måste gå upp TIDIGT!

Hoppas på att det inte är halt. Antar att Nina och Christoffer inte fått på vinterdäck på bilen. Men det kan ju vara halt.
Får ta det superlugnt helt enkelt. Men det kommer bli kul! Ser fram mot lördagen.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vadå femte hjulet? Bullshit! Vi kommer få tokskoj :)

2010-10-14 @ 14:57:06
Postat av: linn

Gud, jag kan vara inne på din smyckessida i evigheter! Så mycket fint!

2010-10-16 @ 08:31:51
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback