Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Sitter och drömmer mig bort....

Det vore inte fel att åka utomlands en sväng. Min kusin åkte på semester för några veckor sedan och jag är verkligen sugen... Men det blir nog ingen utlandssemester. Eller ja.. Mamma och jag ska till Stavanger nästa helg och hälsa på min syrra som jobbar där. Men det jag menar är en solresa. Frågan är bara vart man skulle åka. För 2 sommras sedan var mamma och jag i Kroatien. Det va trevligt.
Kanarieöarna är ju också alltid trevligt, men skulle vara kul att åka någon annan stans. En resa till Bulgarien kanske inte skulle vara fel! Därimot skulle jag nog inte vilja hamna på turistorter så som Sunny Beach och Golden Sands. Där det nästan bara är festande ungdomar... Det kan ju iofs va kul på ett sätt, men jag vill nog hällre ha de lugnt och ganska tyst på kvällen.

Men. Blir som sagt ingen solresa. Samuel och jag planerar istället att komma iväg på en skidresa i vinter. Och i år SKA den bli av!


Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina bloggtävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-19 @ 13:51:41
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback