Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Rostade mackor och O'boy



Sitter jag och äter samtidigt som jag tittar på House.

Har varit i Hult på Scoutledarsamling, vi skulle planera inför hajken som är nästa helg.
Körde 4 mil dit i snökaoset. i Alla backar stog massa lastbilar och långtradare och kom ingenstans.
Mötet varade i 45 min och det var helt onödigt att jag var där. När jag skulle köra hem bestämde jag mig för att köra småvägarna istället eftersom jag inte skulle ha tagt mig hem annars. Lastbilarna blokerade vägen totalt.
Gick väl kanske i 40km i timmen hem. Men hem kom jag iaf. tillslut.


Kommentarer
Postat av: Linn

Kolla in mina bloggtävlingar :)

2010-11-10 @ 09:34:17
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/
Postat av: malin

Oboy är så himmla gott! Speciellt med grädde i! MUMSS!

I mitt senaste inlägg på min blogg har jag skrivit om viken hårfärg jag ska ha! Hjälp mig genom att kommentera vilken hårfärg jag ska ha! :))

Kram

Tack på förhand!

2010-11-10 @ 12:23:16
URL: http://malineannamariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback