Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Ibland förundras man av sig själv!

Igår fick jag bara lust att göra en sak som jag nog (nästan) aldrig gjort förut...
Jag fick lust att ut och springa. Ja. En joggingrunda blev det.. Eller intervallträning. Jogga en bit, gå snabbt en bit osv.
Var riktigt imponerad av mig själv då jag kom hem efter att ha varit ute ca 30 min.
Skönt var det också.
Hade tänkt att det skulle få bli en runda ikväll med, men nu regnar och åskar det så det får bli en anan gång.

Nu sitter jag vid symaskinen istället och ska se till att bli helt klar med Ericas klänning ikväll så jag kan lämna ifrån mej den i morgon. Sedan är det bara Rebeckas kvar också.

SKÖNT SKA DET BLI ATT HA DEM KLARA OCH ETT PROBLEM MINDRE ATT TÄNKA PÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback