Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Födelsedagspresenter.

Har ni som jag svårt att komma på bra fördelsesdagspresenter?
Jag tycker att det är jättesvårt att veta vad man ska ge bort. Antingen har personen redan allting, eller så önskar den sej alltid för dyra presenter.
Men nu finns det en bra sida med där man kan hitta en perfekt födelsedagspresent.
Det finns förslag på 30 årspresent. 40- års och 50-årspresenter. Även förslag på presenter till flickvännen eller pojkvännen.
Ska man ge bort en present till en person som redan har allt kan man alltid ge bort en upplevelse. Det brukar vara uppskattat. Upplevelser för äventyraren, presenter för livsnjutaren. Ja Helt enkelt finns det nåt för alla.
Så skönt med en sida som har hjälpt till och plockat ihop alla de där bra fresenterna som man inte skulle ha hittat annat.

Jag vet iaf vart jag ska gå in nästa gång jag har idétorka på vad jag ska ge bort i present.

Snart är det studenttider och även studentpresenter finns det idéer till. Perfekt!

Titta vad jag hittade där också!
En lista på vad färgen på blomman betyder. Och att även antalet har betydelse!

Blommans färg betyder:

Rosa - Jag är förälskad och trogen.
Röda - Jag längtar efter dig.
Orange - Jag är din vän.
Mörkröda - Jag väntar på dig.
Lila - Jag önskar dig all lycka.
Blå - Jag är dig trogen intill döden.
Gula - Du är solen i mitt liv.
Vita - Jag tror på din ärlighet och oskuld.
Bukett: Röda/Vita/Blå Detta är ett frieri

Antalet blommor betyder:

En - Du är allt för mig.
Två - Jag vill resa bort med dig.
Tre - Jag vill träffa dig igen.
Fyra - Jag högaktar och tackar dig.
Fem - Jag vill göra allt för dig.
Sex - Jag tror inte på dina löften.
Sju - Jag älskar dig.
Åtta - Jag är din intill döden.
Nio - Jag vill vara ensam med dig.
Tio - Vill du bli min hustru/man.



Kommentarer
Postat av: Alexanderamna

I want to say - thank you for this!

2011-04-14 @ 10:58:22
URL: http://alexanderamna.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback