Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

JAG HAR FÅTT JOBB!

I Höst kommer jag att jobba heltid! SÅ GÖTT! Jag är så glad. Var på intervjuv igår morse och idag ringde de och sa att jag hade fått jobbet!

Jag ska vara på en förskola i 6 månader!
Det känns SÅ SKÖNT!

Det tråkigaste är att jag inte kommer få träffa min sambo varannan vecka. När han jobbar kväll börjar han vid 14 och slutar vid 24. Och eftersom jag kommer ha pass på 8,5 h mellan 06.00 och 18.30. så kommer vi inte att ses..
Men det är sådant man får räkna med. Jag är iaf TOPPEN GLAD!


Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Hej! Du lottades fram i tävlingen gällande en inbjudan till Bloggsvar.. Jag har skickat en inbjudan till din mail :) Grattis!

2010-07-07 @ 21:23:07
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback