Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

"Bara" 6 månader



I Tisdags hade jag och Samuel varit tillsammans i 6 månader. Tiden har gått så fort men även så längsamt. Det känns som om det allltid (iaf väldigt länge) varit han och jag. Men samtidigt var det inte så länge sedan det var scoutläger, där vi träffades. Vi ha hunnit med en hel del sedan dess iaf. Flyttat ihop, varit på utlandssemester, tittat på hus osv.

Vissa säger att allt går för snabbt. Att vi ska ta det lugnt. Men vad då? Det känns ju helt rätt. Jag har inte känt mej så här säker på både mej själv och min partner i något förhållande innan. (Har bara haft två pojkvänner tidigare, men iaf.)

Fast får ju även höra från folk runtomkring, att jag verkar glad och lycklig. Att det verkar som om jag trivs väldigt bra i mitt förhållande. OCH DET GÖR JAG JU!


Kommentarer
Postat av: Ermin

Hej ,jag heter Ermin Rajic och har nyligen skapat en tjänst för att underlätta för svenska hemsidor och bloggar att marknadsföra sig på internet utan att behöva investera några pengar ,nämligen genom att hitta relaterade länkvänner.Och jag vill bara skriva ett hej och säga att du också är hjärtligt välkommen att lägga till din blogg hos oss så att andra kan byta länk med dig.



Skaffa länkvänner!

Det mest effektivaste och billiagste metoden att få fler besökare till sin blogg eller hemsida.



www.hundrakronor.com

2010-02-12 @ 13:09:18
URL: http://hundrakronor.com
Postat av: Zasu

Hur mår du?:)



Nu är eran favorit bloggerska tillbaka och bloggar på högvarv!

en massa nya roliga inlägg och bilder finns nu på bloggen !



hoppas att du har haft en underbar alla hjärtans dag :)

2010-02-14 @ 17:23:31
URL: http://zasuke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback