Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

-12 och vi sov i vindskydd inatt

Efter att ha varit i Jönköping större delaen av dagen igår så skulle vi ut till Vindskyddet. Ringer Malin ca 10 min innan vi va framme för att fråga hur långt ner man kunde köra. Det va tydligen inga problem att ta sig fram för det va plogat. <hon sa även att det bara va hon och Petter där. När vi kommer fram står det 3 bilar parkerade och lite längre fram ytterligare en bil.
Jonatan hade kommit precis innan oss.

Massa härligt folk va det där och under kvällen kom det några fler. 13 pers va vi som mest. Men vi blev bara 9 kvar tills det va dags att sova.
Tur det för annars vet jag inte hur vi skullle fått plats. Det va trångt som satan och man kunde inte ligga på ryggen för då fick man inte plats. Det blev till att ligga på sidan.
5 killar som snarkade ikapp va det också. Eller ja... 4 st iaf.

Men varmt och skönt hade iaf jag det. Min nya sovsäck va kanon! Gillar den starkt!

I eftermiddag har vi varit ute och åkt längdskidor en stund. 4 km blev det och en stukad tumme.
Jag satte mig ner i en backe när jag tyckte det gick lite för fort. Lyckades tydligen sätta ner tummen lite dumt så den ömmar en del nu. Men men. Det va ganska härligt att va ute iaf och jag tycker inte jag va så dålig på att åka.

Nu leker vi lite med vårat wii och balansbrädan. Ganska kul faktiskt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ligger vinnaren uppe i tävlingen om en personlig almanacka upp kika in och se om det blev du



http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se/2010/12/29/4241345-den-personliga-almanackan-gar-till/#kommentarer

2010-12-29 @ 22:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback