Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Påskmiddag och sängbytardag.

Snart kommer Samuel hem från långfredagsfikat och då blir det till att bära säng. Känns inte som om vi kommer göra något annat än just bära sängar idag. Det är nämligen så att vi ska byta en 120 säng mot en 180 säng. Ska bli så skönt att inte behöva trängas så mycket på nätterna.

På facebook finns det en skänkes/bytes grupp och där var det en tjej som ville byta en 180 säng mot en 120 eller 140 säng. Perfekt tänkte jag och tog kontakt med henne. Så idag ska det bytas säng. Vi ville inte riktigt byta bort Samuels säng så vi bytar min gamla 120 säng istället. Den är just nu hos syrran som lånar den. Så först ska vi bära ner Samuels säng. Åka till Eksjö och byta den mot min säng och sedan till Korsberga och byta min säng mot 180 sängen.

Mitt i alltihopa ska vi hinna med en påskmiddag.

Påskmiddagen blir hos mamma och mormor kommer också göra oss sällskap.

Blir en lång dag. =)


Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Heej sööt :)



Vad tycker du om min nya väska?



Kram!

2010-04-04 @ 21:53:09
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Vickan

hej!



vill bara säga att du nu är med och tävlar om over size t-shirten design av Kan Dee!

lycka till!



http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2010/04/tavling-contest-tavling-contest.html

2010-04-05 @ 17:36:53
URL: http://vicktoriamurawska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback