Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Kakkalas

Kakkalas i Vetlanda vid 24.30 inatt. Välkommna!


Har lovat Samuel att det ska bli kakkalas inatt när han kommer hem från jobbet.
Jag gjorde ju lite kaker tidigare idag.

När jag berättade det blev han lite avundsjuk och jag lovade då att ta med mej några åt honom.

I morgon kommer bli en händelsefull dag.
Samuel och jag ska bl.a. ut och åka mc. Han kör och jag åker med.
Jag har bara åkt mc en gång innan men det var härligt!
Har bara kört 2 hjuligt fordon 2 ggr. En gång en moped när jag var 14 och förra sommaren körde jag en dirtbike som jag välte med i en leråker...

På kvällen blir det Gokart med tonårsgänget i Ekenäs. Jag ska inte åka, (tror jag) Jag får så ont i min handled efteråt. Det skakar lite för mycket.
Samuel har sagt att han ska vinna men det får vi väl se. = )


Kommentarer
Postat av: AngelPearls

Kul att du hittade till min GiveAway -Lycka till!!//

2009-09-17 @ 22:35:25
URL: http://angelpearlscollection.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback