Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Igår var det klättring

Igår kväll var Samuel och jag och klättrade på spelverket. 9m hög innomhusvägg. Riktigt roligt. Det var så länge sedan jag klättrade. Höll ju på med det regelbundet (1 gång i veckan) under gymnasietiden. Men det är ju 6 år sedan nu. Sedan har jag varit och pluggat på olika håll och när sedan jag åtevänt "hem" så har jag inte haft någon som har velat följa med mej.
Men igår fick Samuel följa med.

Han var ganska duktig faktiskt. Men han gjorde felet som nästan alla nybörjare gör. Han klättrade aldeles för mycket med armarna och för lite med benen.

Men det lär bli klättring fler gånger!

Man har så fruktansvärda skor bara. Skorna ska vara lite för små så man får bra grepp med tårna. Men då är ju skorna inte så bekväma att ha på sig en längre tid...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback