Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Dåligt humör

Har varit på dåligt humör nu i två dagar.
Igår klagade jag på det mesta. och idag har jag varit allmänt seg och småsur.

Stackars Samuel som har fått stå ut med mej och inte vetat vad han skulle göra för att muntra upp mej.

Men hur lätt är det när jag själv inte vet varför jag är på dåligt humör.

Nu sitter jag hemma och har sovit två timmar. Fått i mej lite mat och tror att det har haft lite påverkan på mitt humör iaf.

Funderar på hur jag ska göra ikväll. Om jag ska åka till Samuel eller inte. Blir ju inte så länge eftersom han jobbar till 24 och imorgon ska jag vara hos Nina vid kl 12. Men får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Vad roligt att du är med i min tävling där man kan vinna en Masterpiece Max Mascara från Max Factor!



Kram & Lycka till!

2009-09-15 @ 18:47:02
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: simone

Oj, pms..?

2009-09-15 @ 19:56:51
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback