Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Förbättringar för blogg.se

Jag gillar verkligen att blogga på BLOGG.SE. Men jag har några saker som jag saknar...

Jag skulle vilja kunna förbereda inlägg och sedan skriva in tid och datum då de ska publiceras.

Jag saknar även en funktion som gör att man kan slumpa fram en blogg och läsa och sedan slumpa vidare. På det sättet skulle man få fler intressanta bloggar att läsa.

Vad säger ni? Vad saknar ni på blogg.se? Vad tycker ni är bra och vad tycker ni är dåligt?


Kommentarer
Postat av: fia

detta med att slumpa skulle ju va en bra grej , som du säger felr bloggar att upptäcka .

må så gott.

2009-10-13 @ 16:58:16
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

dina ideér var bra, jag saknar funktionen de hade förut att man kunde söka på en viss ort, sen att man ska kunna ändra storlek och färg på texten på inläggssidan som man tydligen kan på blogspot!!

2009-10-13 @ 19:30:11
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback