Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Klippt var det

Var och klippte mej innan. Samuel fick skjutsa ner mej till frisören när han ändå skulle ta bilen till jobbet.

Jag satt hos frisören en timme! Lite jobbigt var det.
Först tvättade han det. Skönt med lite huvudmassage. (Inte för att jag behöver massaGe, eller hur Emelie!?)

Sen klippte han de slitna topparna. Därefter var det dags att föna håret torrt. Tog sin lilla tid och när han var klar med det skulle han även platta håret.
Först därefter var det dags att klippa upp det och sedah fixa till luggen.
Sedan fixade han det lite med vax och spray också. Sen var det klart.
Nöjd blev jag iaf.
Innan jag gick därifrån fick jag även ett prov på hårspray. Det tackar man inte nej till.











Kommentarer
Postat av: ann

fint det blev:D

2009-10-14 @ 17:09:30
URL: http://annnguyeen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Haha nää, det skulle jag kunna tänka mej istället, fast inte massaGe, mer G... :P



Men fiint blev håret ju :D

2009-10-15 @ 10:39:19
URL: http://daveme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback