Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Dopet

Neos dop igår var jättefint. Han var så snäll hela tiden. Innan det började hörde man honom skrika lite. Men det var när han fick på sig dopklänningen berättade Lisa. Sedan var han tyst och lugn hela tiden.
Lisa sjöng solo och det var lika fint som vanligt. Tobias höll i Neo hela tiden, han var så söt.

Det var första gången jag fick se honom. Har inte blivit av att jag sett honom innan. Men gud så söt han är. Massa hår har han redan.

Efter dopet blev det fika. Ostkaka och Kärleksmums. Ostkakan var helt okej, jag som inte brukar gilla ostkaka.... Och Kärleksmumsen var otroligt goda. En ba och fin tillslällning helt enkelt. Tack Lisa för att jag fick komma!






Kommentarer
Postat av: Tant Ulrika

Underbara bilder!! =)



Vill oxå tipsa dig som redan tävlar hos mig (jätteskoj) att jag nu dratt i gång ännu en kulig en:



http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-tuffa-rockefella-ting.html



Kika gärna in o delta i den med =)

2009-10-18 @ 14:57:21
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback