Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Problem

Hade lite problem med mitt internet igår. Kunde inte komma in på nätet alls. Men nu är jag tillbaka.
Får se om det kommer upp några bilder på bloggen idag. Har tänkt att det ska göra det iaf.

Ska till vetlanda nu. Vet inte vad vi ska hitta på idag. Får se helt enkelt. Känns inte som om vi har gjort något vettigt alls denna helgen. Men så kan det vara. 
Igårkväll hade vi tänkt at ha lite spelkväll. Men det va ingen som kunde så det slutade med att Samuel och jag låg i säången och såg på film. Visst det va mysigt. Men inget man kan hålla på med hela tiden. Ibland måste det hända lite också. 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Vad bra! Jag lägger till dig nu då! :)

2009-11-01 @ 17:03:48
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback