Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Helgen

I lördags bytte vi (Samuel) däck på min bil. Mamma bjöd på tacos (som vi lagade). När vi precis ska sätta oss ringer pappa på dörren. Han hade sett att min bil stog utanför och tänkte komma in och prata med mej. Han ville ha hjälp med att plocka upp bryggorna och båtarna.
Mamma frågade om han ville ha mat så han åt också.

Vi beslutade att vi skulle komma ut vid 10 tiden på söndagen och hjälpa honom med bryggor och båtar.

När däckbytet var klart och våra magar var mätta och belåtna så åkte vi hem till Samuel igen. På kvällen åkte vi till Bodafors och Samuels bror, med familj. Hans andra bror och hans familj var också där. Satt i soffan och slappade. Åt varma mackor och grillade marsmallows. Väldigt mysigt.

Söndagen började ju då med att vi åkte till pappa i Hult. Fixade i vattnet och sedan var det fika med delicatobollar och dammsugare. Mums.
Sedan bar det av direkt till Samuels föräldrar. Farsdags middag med hans bröder och allihopa. Trevligt och god mat.
Det blev en lång men trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: YAIYA

Hej! Jag var inne på en tjusig's blogg som hade en tävling och såg att du var med och tävlade om ett pris från Bracy, om du inte vann den så har jag samma tävling på min sida :) om du vill försöka igen? Kram..

2009-11-09 @ 20:57:45
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: ann

sv:okey, tackar:) var köper du all material ifrån?

2009-11-09 @ 23:20:04
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback