Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Våren är här officiellt!

Då var Valborg över och det har blivit första maj. Våren är här officiellt. Sitter hos mamma nu. Sov här inatt. Igårkväll firade vi först valborg med tipspromenad (jag vann en lampa) och sedan åkte vi ut till vindskyddet och grillade. Riktigt trevligt var det. Det växlade lite mellan att vara varmt och kallt, beroende på hur stor elden var. Men det var väldigt trevligt. Vi åt jordgubbar med smält marsmallows på. Mycket gott. Ni får se bild så fort jag kommer hem till mej sen. (kan inte få in de bilderna på datorn här)

Nu ska jag ut till pappa. Vi ska fixa stereon i min bil nu. Sätta dit en antenn ska vi också göra. Så att jag äntligen kan lyssna på radio!


Kommentarer
Postat av: Emilia says;

snygg bild! :D

2009-05-01 @ 10:04:54
URL: http://emiliasays.blogg.se/
Postat av: Sara

Kanon! Du är nu med och tävlar ;D



Hoppas du haft en bra valborg!

2009-05-01 @ 10:12:19
URL: http://www.sazdarlings.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback