Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Tyll och blixtlås

Tog en liten promenad, Hämtade min väska som jag glömde igår. Sen gick jag och köpte tyll och blixtlås till klänningen. Ska komma riktigt långt på den idag har jag bestämt. Får inte sova förens foder och tyll är klart. Hällst ska dragkedja och infodring också vara klart. Men vi får se. Har ju faktiskt hela dagen på mej.
Vill att solen ska komma fram så jag kan ta en liten fotopromenad. Har lite inställningar jag måste prova, men de e så tråkigt att göra det innomhus...

Kommentarer
Postat av: LINDA

Vad kul - så du håller på att sy en klänning?



Just nu förhandsvisar jag egendesignade plagg inne på min blogg från min klädkollektion. Kolla gärna in och skriv vad du tycker, ge något omdöme! Jag skulle vara jättetacksam för feedback!

2009-05-07 @ 11:44:48
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback