Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Rösta på min bror i valet till Europaparlamentet-Han cyklar till Bryssel...



Den 7:e juni är det val till Europaparlamentet. Min bror är nr 24 på Centerpartiets lista.

Gissa hur jag kommer rösta!


Vill ni veta lite mer om honom så gå in på hans sida: www.rickardnordin.blogspot.com

Handel på lika villkor
"Vi måste ha en världshandel utan subventioner och tullar. Samtidigt ska grundläggande mänskliga och ekologiska värden skyddas. Jag vill ha ett EU öppet mot omvärlden"

EU som förebild i miljöarbetet
"EU har chansen att ta ledningen i klimat och miljöfrågorna. Jag tror på ett EU i framkant. Det vinner både vi och miljön på. Blir jag vald ska jag cykla till Bryssel!"

Enkelt och vasst EU
"Med enkla, klara och demokratiska regler kan vi få ett EU som sysslar med rätt frågor på rätt sätt. EU ska vara öppet för utvidgning och lyhört för medborgarna. Så fungerar mitt EU."

Kommentarer
Postat av: Jen

Hoppas du får en jätte bra dag idag :)

2009-05-27 @ 12:04:16
URL: http://metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback