Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Ny dag, nya utmaningar.

Ska försöka fixa iordning min garderob idag. Det behövs verkligen.
Hur kommer det sig igentligen att den blir så rörig... Enkelt... När man ska städa snabbt så hamnar allt... Jag menar verkligen ALLT, i garderoen. Bra och smidigt just då, men när man senare ska in i frysen (har en liten extrafrys där, garderoben är som ett litet, litet rum) så blir det svårt. Saker blokerar dörren och jag måste fösa undan dem medan jag samtidigt ska kliva överdem för att komma åt frysen...
Nu ska det bli ändring på det.

Kommentarer
Postat av: lis

hej.

Du har anmält dig till vår tävling på en korsett. Tyvärr så får jag inte länken till din tävling att fungera.

Kan du maila mig den korrekta länken så att jag kan ta med dig i tävlingen.

Tack.



mvh

Lis

Lustjägarna

2009-05-28 @ 11:02:10
URL: http://himmelriket.se
Postat av: En modells liv [LÄS BLOGGEN?]

låter skoj! :)

2009-05-28 @ 11:56:32
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback