Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Msn spel

Msn spel kan vara ganska roliga. Iaf när man verkligen inte har nånting att göra. Simon och jag har nu suttit och spelat ett tag. Rolighetsgraden på spelen varierar en del. Man kan dock hitta några spel som är roliga.

Nina och jag har bestämt att vi ska göra veckans fototriss på tisdag. Nina är dock lite skraj för fåglar, men hennes mamma har just nu kycklingar i källaren. Alltså levande. Så vi får väl fota dem. De är inte så hämska.
Då kommer jag även få hälsa på Lisa, min mosters nya lilla vovve.
Det ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: emma

får göra de nån dah ^^

2009-05-10 @ 17:31:42
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback