Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Försöker ladda inför en 12 timmars arbetsdag...

Klockan är 06 och jag är vaken. 06 40 ska jag möta pappa och vi ska lämna hans bil på service i Nässjö.
Kunde man valt en mer olämplig dag att göra det på?
Men när jag lovade det så var det en väldigt bra dag... Då skulle jag bara jobba 7.45-12.15 på dagis. Kanon...
Men planer förändras. Nu är det så att så fort jag jobbat klart på dagis så ska jag gå till Glassvagnen på torget och jobba där.
Sedan får jag gå ifrån för att hänga med pappa och hämta hans bil igen. ( Han måste ha någon med sig för att komma fram och tillbaka till Nässjö 2 mil bort, någon som kör den andra bilen) Sedan är det bara tillbaka till Glassvagnen igen och jobba till ca 21 ikväll.
Det kommer bli en LÅNG dag.
Troligtvis kommer jag stupa i säng s¨å fort jag kommer hem.

Nu ska jag äta upp min frukost. Ta en snabbdusch och göra mej i ordning...

Kommentarer
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

Ha en bra Fredag sötnos :)

2009-05-29 @ 13:03:20
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback