Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Att bygga en grill

Gårdagen. Vi hade jättetrevligt när vi va ute och paddlade. Chrille va livrädd när jag och syrran vinglade lite med kanoten. Det va skitkul! Haha... paddlade förbi lillön och bort mot Klinten, men vände sedan. Det va jättelänge sedan jag var ute och paddlade.
När vi va tillbaka i min lägenhet visade jag honom några youtubeklipp på "Umbilical Brothers" De är så grymma!
Emelie kom hit och hon och jag gjorde oss i ordning inför festen.
När vi skulle köpa potatisklyftor och en engångsgrill på konsum fick vi problem. Det fanns ingen engångsgrill. Vi införskaffade en vanlig grill istället.
När vi kom till Nässjö fick Chrille och Mattias bygga ihop den.


När grillen är ihopsatt och potatisen är i ungnen börjar vi trava ner till sjön där vi ska grilla. Mattias stannar kvar och väntar på att potatisen ska bli klar.
När vi kommer ner til sjön ser vi att det bolmar massa rök på andra sidan sjön. Vi hör även brandbilar så vi funderade ett ett tag på var/vad det va som brann.


Maten var god och vi grillade även halomiost. Gnisselost. Mums!
Börjar gå ner mot stan för att fortsätta festen på hotellet. Inte så mycket folk från början men sen börjar de droppa in. Massa gamla kompisar så det va kul.

Kommentarer
Postat av: susan

hiss lr diss i min blogg ;D

2009-05-03 @ 13:21:00
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback