Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

På väg hem med bilen...

Hmm.. ja min bil är inte vad den borde. Locket till kylaren är borta och det är inte mycket kylarvätska i systemet. Men men. Det har gått bra i några veckor nu.
Men nu när jag skulle åka de 10 km hem så kom jag väl ca 7 km innan bilen lät väldigt konstigt. Jag stannade på en busshållplats och jag hällde i vatten. Det bubblar och pyser och låter som tusan. Jaja tänker jag. Sitter i bilen en stund och låter motorn svalna lite.
När jag sen ska starta bilen igen så vill den inte. Får trixa och prata snällt med den i en 5 min innan den ger med sig och startar.
Kör försiktigt de sista kilometrarna och är orolig att hela bilen ska kracha ihop och lägga av.
Jag kom in till stan och kunde parkera bilen iaf. Skönt. Men jag är lite orolig för den. Vet inte riktigt om jag vågar köra den igen.

    

Kommentarer
Postat av: vesna

Ska vi prenumerera på varandra? lägg till mig, så läggerja till dig =)

2009-03-20 @ 23:26:02
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback