Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Hösten är snart här...??

  Höstens mode är snart här
Nu närmar sig en ny spännande säsong och höstmodet är på väg.
Som en av våra trogna kunder får du därför möjlighet att beställa ur höstkatalogen före alla andra.
Låt dig inspireras, mixa och matcha och hitta den stil som passar just dig.

Beställ den nya katalogen senast 8/4 2009. När du handlar ur den får du
10% rabatt på hela sortimentet och med i ditt paket ett presentkort på
50:- som kan användas vid din nästa beställning.

» Beställ din katalog nu!
 

Detta mail fann jag i min inkorg idag. Höstmodet... Det är knappt vår än. Ska man då redan börja fundera på höstmodet? Lite tidigt tycker jag. Det är ju ett halvår kvar!
Ungefär som att börja julpynta i oktober. Nån måtta får det vara. Höstmodet ska man ju inte behöva tänka på förens i slutet av sommaren.
Men samtidigt är jag lite nyfiken...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Det känns alldeles för tidigt att komma med höstläder nu, nu vill man ju veta sommarens mode, inte höstens :P

2009-03-31 @ 11:57:49
URL: http://andreahansson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja, visst känns det knäppt!?

Funderar ju fortfarande på vår och sommar outfiten :P

2009-04-06 @ 10:53:50
URL: http://freerida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback