Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Jag badade


Haha... Visst är jag vacker.

Som sagt hade vi en härlig dag idag. Badade några gånger och det var riktigt skönt.


Först när vi kom ut fick jag lite panik. Jag hade ingen täckning på mobilen. Jag som skulle inga polisen och få tag på nummret på min anmälan för att kunna lämna det till försäkringsbolaget.
Efter att ha pratat med dem och fått vänta lite och sådär så kommer de fram till att de inte kan se någon anmälan. Den är inte inregistererad.
Irriterande! Varför skulle polisen dra ut mej till min bil matten till igår då? Varför var jag tvungen att komma ut? Kunde vi inte tagit det senare då?! När de inte ens registrerar in någon anmälan efteråt?

Hon som jag pratade med skulle kolla upp det hela och höra av sig till mej när anmälan hade registrerats in.
Jag har tänkt att jag ska ringa tillbaka i morgon och se hiur det går. Annars får jag göra en ny anmälan. Jobbigt bara att allt drar ut på tiden. Jag kan ju inte lämna in bilen innan jag har fått papprena från försäkringsbolaget. och jag kan inte få papprena fårn försäkringsbolaget innan jag har nummret på polisanmälan...
ond cirkel liksom. Nu e de inte säkert att jag får bilen färdig innan jag åker på semester nästa fredag.
Får snacka med syskonen så de kan hämta bilen åt mej isf.





Lisa ville sola ryggen lite. Men hon hade en del problem. Inte lätt att ligga på mage när den är så stor. Hon såg ut som en säl.
Lite sol på ryggen fick hon.




 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, du är skitsnygg :D Och Lisa också :P

2009-06-26 @ 22:21:31
URL: http://daveme.blogg.se/
Postat av: Lisa

tack för den bilden, hihi! du har inte lust att mejla över bilderna till mig, vore kul o ha... Även om jag ser ut som en säl, synd att vi inte fick nån bild på hajfenan ;) kram

2009-06-27 @ 10:29:18
URL: http://lisajosefsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback