Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Vad trött man kan bli, på sej själv (och andra)

Jag har redan varit på jobbet idag. Gick upp. Duschade och gjorde mej i ordning. När jag kommer dit så undrar de vad jag gör där. Jag är ledig idag också. Jag jobbar helg, inte nu fredag-lördag som jag trodde, utan lördag-söndag. Vad trött man kan bli på sej själv. Men mycket riktigt. När jag spanar in schemat hemma, (och min kalender) så står det ju faktiskt at jag jobbar lördag-söndag. Var hade jag fått fredagen ifrån? Jag har väl tankarna på annat håll kanske... Var nu det kan vara.
Varför kan man inte bara ha ett jobb med regelbundna tider?
7-16. Då är det aldrig något snack om vilka dagar och vilka tider man jobbar. Det vore skönt. Men jag ska inte klaga. Jag är glad att jag har jobb, iaf nu under sommaren.

Jaja. Jag får ju sovmorgon idag iaf.


Kommentarer
Postat av: Nina

Du är för rolig du. Hoppas du kunde somna om sen. Kramar

2009-07-31 @ 08:49:26
URL: http://ninans.bloggsida.se
Postat av: My

haha, nawwe stackre inte kul att åka ditt i onödan ;) men lite komiskt :p

2009-07-31 @ 16:16:55
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback