Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Somnade till filmen.

Emelie hörde av sig innan och undrade vad jag hade för mej idag. Eftersom jag hade jobbat färdigt tyckte jag att vi kunde hitta på något.

Vi satte oss och såg på film. Åt kladdkaka med grädde. Smarrigt.
Jag låg i soffan och somnade innan filmen var slut.
Men de va trevligt att träffa henne iaf. Var ju ett bra tag sedan nu.
Skönt att bara slappa när man umgås ibland. Det behöver inte alltid vara mer än så.

Filmen vi såg var John Q. Har sett den innan så det gjorde inte så mycket att jag somnade.

john_q.jpg John Q. image by salad_fingers_666

Kommentarer
Postat av: Terese

Var den bra

2009-07-15 @ 20:54:33
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback