Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Packa.. Det är ju svårt!

Jag har svårt för att bestämma mej för vad jag ska ha med mej!
Två par sandaler iaf. och ett par tygskor som jag åker i.
Måste packa en liten väska som jag ska ha inne i bussen och en väska med allt annat...
I lilla väskan ska en bok ner. kuben kommer även få följa med, kudde kommer jag även ha inne i bussen. Mp3:n och kanske en sudukobok... filt kan o¨ckså va bra att ha i bussen. Man vet aldrig hur bra luftkonditionerad bussen är.. Jag kanske kommer frysa.

Har inte alls koll på vad jag ska ha med mej för kläder.
Behöver man jacka? En långärmad tröja ska med. Ett par långbyxor (jeansleggings?)

Bikinin ska med såklart.
blir nog några olika. Tänkte även se om jag hittar någon fin där nere. Jag har en modell i tankarna men har inte lyckats hitta någon i den modellen här hemma.

Tänkte även se om jag hittade några fina solglasögon. Ja.. ska i allmänhet se om jag hittar lite unika kläder och accesoarer där nera. Det är alltid kul att ha unika plagg. Saker som inte alla andra har!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ska ni åka buss HELA vägen till Kroatien? Gud vad kul!

2009-07-01 @ 12:24:07
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja, Europa är riktigt fint att åka igenom. Jag har åkt tåg ner till München och Schweiz några gånger, riktigt fin där nere :D

2009-07-01 @ 12:34:49
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-01 @ 12:44:04
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback