Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Mycket ska hinnas med idag.

Först ska jag gå och lämna min timrapport så jag får pengar för att jag jobbat denna månaden. Bra att göra det innan jag åker i morgon. Annars kommer jag inte kunna lämna den förens mitten på månaden... Kankse inte så bra.
Sedan ska jag köpa en ny slingblondering åt Emelie. Det syntes inte så mycket i hennes hår när vi slingade det igår så det får bli ett nytt försök idag.

När jag varit på Ica så ska jag gå och hämta min bil. Så skönt att den är färdig nu. Inte för att jag kommer behöva den den närmsta veckan men ändå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack vännen! Det blev jättebra, hoppas du vinner nu ikväll då :D O ha de toppen på semestern :P

2009-07-02 @ 18:55:04
URL: http://daveme.blogg.se/
Postat av: Milla - fotoblogg & syhörna

*Svar:* Roligt att du är med. :) Kommer att dra en vinnare senare ikväll så kika in lite senare eller imorgon. :) Kram

2009-07-12 @ 21:45:34
URL: http://colorcopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback