Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Kroatien dag 2

Dagen började med en härlig hotellfrukost. Sedan gick vi för att byta om till badkläder och gick sedan ner till stranden och lade oss. Det var lite soldis. tunna moln. Men det gjorde inget. Bra att ta det lite lugnt i solen första dagarna.


Utsikt från hotellrummet.

Vi tog även en liten promend in till centrala Medulin. Tittade runt i lite butiker och jag spanade in ett par jeans shorts. Frågade vade de kostade och så där. Killen i butiken tyckte jag skulle prova dem. De var i stl 38 och antagligen för stora men han tyckte ändå jag skulle prova dem. Stora var de och det blev inget köp. Han tyckte därimot att jag skule komma tillbaka på kvällen och ta en drink med honom. Jag tackade vänligt nej till förfrågan.

På kvällen när vi givk längs med stranden såg bli en massa blixtar ut över vattnet. Ganska häftigt och mysigt. Mindre mysigt var det när man låg vaken halva natten utav ett hej dundrande åskoväder. Inte för att jag är speciellt rädd för åskan. Men det var inte lätt att sova till det ljudet.





Mysig stad är det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback