Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Eksjö får 25000 fler invånare under en vecka



Eksjö arrangerar O-ringen i år. Under en vecka får staden dubbelt så många invånare som normalt.
Det märks verkligen. Folk överrallt!
Idag när jag jobbade (jobbar i hemtjänsten nu under sommaren) så såg jag massa orienterare som sprang i skogen.
Mamma har även 3 engelsmän som hyr övervåningen på hennes hus. Campingen i movänta får säga nej till massa gäster som vill komma, eftersom de redan är fullbelagda.

Synd bara att det regnar så mycket. Inte alls lika roligt att springa orientering när det är så blött!


På onsdag är det konsert med Lena och orup. Kostade väl en del att gå in så jag hoppar det.
Kanske hänger med på 6:e etappen, avslutningsfesten istället. Men får se.
Då ska jag ju inte upp och jobba dagen därpå iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback