Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Växeln hallå hallå



Låg i sängen i morsen och kom på en låt, eller ja. Bara en liten textrad av låten. "En liten blick det fick jag, sen gick jag, liksom i trans och såg henne gå"
Samuel och jag funderade länge på vad det var för låt. Men kom inte på det. Det blev till att Googla det och då hittade vi såklart låten. = )

Nu har vi ätit frukost precis. Syrran hörde av sig innan och sa att mamma skulle bjuda på mat på Keskin's senare idag. Det tackar man inte nej till.

Nu ska jag och Samuel ut till naturreservatet Skröle Hie. Kameran får följa med så blir vääl kanske lite bilder därifrån sedan.


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

kul att du är med tjejen :D

2009-09-04 @ 13:07:38
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback