Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Jobbat på dagis

Jag har jobbat på dagis idag. Småbarnsvadelning ute i Hult. Mycket trevligt. Det är inskolning just nu så det är 7 st nya småbarn som ska börja på dagis i höst. Idag var det 5 av dem på dagis. Vi hade mycket att göra där ett tag. Men efter lunchen var det istället väldigt lugnt. Då hade vi bara 2 barn kvar.




När jag hade slutat åkte jag hem till mamma. Vi skulle ut i skogen och plocka svamp.
Vi stannar på ett ställe först. Hittar bara lite. Sedan åker vi vidare. Jag ser en blixt och mamma tycker vi ska vända. Men jag tycker inte att lite åska ska stoppa oss.
Men när det börjar hagla öronbedövaden på bilen så kan jag inte mer än hålla med mamma om att vi ska vända. Så gick det med den skogspromenaden.

När jag kom hem plockade jag fram svamp ur frysen och gjorde mej en svampmacka iaf.

Kommentarer
Postat av: My

Måste vara mysigt att jobba på dagis :D

2009-08-13 @ 22:42:29
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback