Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Då var det dags igen

Idag ska jag ut till Hult och dagiset Solkatten igen.
Men Det blir ett kort pass idag. 9-12 bara. Men det är bra. Jag får lunch där iaf. Pasta och kebabsås låter inte så dumt!

Efter det så blir det hem och stöka undan lite i längenheten innan jag slänger ner lita saker i en väska och åker till Samuel.
Jag ska sova där inatt och i morgon åker vi och hans kompisar till Liseberg för en heldag med karuseller och bergochdalbanor. Hoppas det blir halvbra väder så att det inte är så mycket folk.

Jag har funderat lite på om jag skulle ta med mej systemkameran i morgon eller inte. Men jag har nog kommit fram till att det vore bara jobbigt. Jag skulle inte riktigt våga lämna den någonstans och det är ju dumt. Det blir istället min lilla dåliga digitala kompaktkamera.
Lite bilder måste man ju ha möjlighet att ta ändå.


Kommentarer
Postat av: My

Sant, borde vara skönt också att komma till samma ställe och samma barn alltid & varje dag :);)

2009-08-14 @ 11:07:02
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Heej sötis!

Vad ska du göra idag då!? :) Säker nått skoj? Jag ska vara med kompisar, och bara ta det lungt.. Sommaren är typ slut, vad tycker du om det..?

2009-08-14 @ 11:38:07
URL: http://endastlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback