Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Att lära någon "kuba"

Igår vid 15 tiden kom Samuel hit igen. Maten åts upp och sedan låg vi i soffan och snackade skit ett tag. Jag försökte även lära Samuel, Rubik´s kub. Malin ringde en timme senare och vi gick för att hjälpa henne att bära ner saker till förrådet. Vissa kartonger var tunga, (dem fick Samuel kånga på) vissa kassar var lätta, (dem bar jag).
Vi lyckades iaf få ner alla kartonger/kassar hyllor ner till förrådet. Sedan gick vi upp till Zandra och spelade spel. Sandra var också med, och Malins herrljunga kompisar Marie och Lisa. (mycket trevligt att träffa dem. Nu vet jag lite mer vilka hon pratar om, när hon säger något om herrljungaborna.)

Det Blev en massa StarffUno spelande och mycket skratt. Sedan var det dags för fika. Det är alltid lika underbart gott fika när man kommer hem till Zandra. Tack Lotta! (Zandras mamma)

Efter fikat blev det inte så mycket mer spelande. Vi satt och pratade och vred på kuben istället. Samuel blev ganska duktig faktisk. Klarade mycket utan att jag behövde hjälpa till. Men frågan är väl om han kommer ihåg det nästa gång vi ses = )

Tiden gick alldeles för snabbt och Malin, Lisa och Marie skulle åka hemåt igen. Jag och Samuel gick också hem.
Vi fastnade sedan i min soffa och klockan säkert 24 innan han begav sig hemmåt.

Så det blev en kort sovstund för min del eftersom jag skulle upp vid 06. (ännu kortare för honom eftersom han först skulle åka hem, ca 20 min och sedan skulle han upp vid 04 i morse, jag förstår inte hur han orkar)

Det var iaf en mycket trevlig kväll som spenderades i gott sällskap!


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Va roligt att du är med i tävlingen och tack för inlägget! Följ mig gärna via bloglovin så du inte missar någon annan tävling :-)

2009-08-12 @ 18:02:17
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Postat av: En modells liv

Najs kub :P

2009-08-13 @ 11:20:20
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback