Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Veronica Maggio... Nja sådär

Varit på Eksjömässan halva dagen känns det som. Trött är jag iaf. Ska fixa min deklaration snart och sen ska jag ut och lägga mej på gräset och sola.

Emelie och jag travade iväg till mässan vid 10 i morsen. Hade inte komit så mycket fol så vi snackade lite med hennes syster bla.
Vi tittade även på ett lapptäcke med över 20000 ca 1*2cm stora bitar som var helt handsytt. Det hade tagit 5 år att göra och hade kommit med i Guinnes rekordbok. Imponerande tycker jag! Fatta vilket arbete!
Hände inte så mycket så vi gick bort till campingen där de va loppis. Jag köpte första sesången av Sex in the City.
Ringde Zandra sen och snackade en del med henne. Lade även in lite bilder i min kamera.
Emelie och jag gjorde sedan lunch. Kycklingbaguetter mer kebabsås. Smidigt att gå och köpa kebabsås på pizzerian. Gott blir det!

Tillbaka till mässan och se på Veronica Maggio vid 15. Tyvärr va de försenat så de började väl inte förens vid 15.30 eller nåt. Hon va inte så bra så Vi gick.
Nu sitter jag hos mamma och har ätit lite pastasallad. Va inte så hungrig men ändå.

Har lite bilder, men de får ni se i morgon eller nåt. När jag har min egna dator igen. Och sladden så jag kan lägga in bilderna.


Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

sv; elr hur :)

2009-04-25 @ 17:34:25
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: maja

sv: tack så jättemycket! :)

2009-04-25 @ 18:00:32
URL: http://majakaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback