Annonser från BloggPartner


Shopaholicans -

Var är solen?

Sitter ute hos mammanu. Internet är segt eftersom det är dålig täckning här. Men men. Ska gå ut en stund sen. Poia lite kanske.. haha.. Var ju ett tag sedan sist. Kanske skulle försöka hitta på något nytt att lära sig. Får se hur det går. Jag har ju inte mina vanliga pois här, de ligger kvar i min lägenhet. Tänkte ut och fota lite också. Om bara solen ville titta fram igen.
Det var ju så härligt igår. Varför kunde det inte vara sol idag också?

Kommentarer
Postat av: Anna

SVAR: Tack ! :) Är du fortfarande intresserad av bloggdesignen du vann? Jag ser att du har fixat en ny, det var bara därför jag undrade ^^

2009-04-05 @ 14:03:54
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback